sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Terve taas...

...täytyy taas vähän kirjoitella, ettette unohda mua ja mun blogia.

On ollut olevinaan kovasti kiirettä, eikä ole tullut mitään valmista neulerintamalla. Neulottu kyllä on, julkisestikin – pääsin viime viikolla Hepsin kyydissä Kotkaan neuletreffeille. Neuloin siellä samoja Fortissima-sukkia kuin edellisen viikon Korian treffeilläkin, ja siinä hulinassa tein vahingossa toiseen sukkaan pikkuisen pitemmän varren ja pikkuisen pienemmän kantapään kuin ensimmäiseen. Huomasin asian seuraavana päivänä, mutta en viitsinyt purkaa, koska lankaa kerran riittää kahteen pariin. Nyt mulla on neulottuna yksi pari valmiiksi ja se neljäskin sukka on aloitettu – sentin verran vartta valmiina. Mutta tuo lanka on kyllä tosi metkaa – siinä ei ole ollenkaan alkanut mallikerta toistua, vaan koko ajan tulee erilaista. Saa nähdä sitten miltä ne eriparisukat näyttää jaloissa… Kuvan laitan blogiin sitten kun kaikki neljä on valmiita.

Niin – lisäksi olen neulonut jonkin verran keltaista isovelitakkiani, mutta se ei ole edistynyt kovin paljoa. Parin päivän päästä alkaa syysloman pätkä, jospa silloin ehtisin vähän enemmän harrastaakin – ainakin aion pistäytyä Hesassa katsomassa pukuja ja astioita ja varmaan poikkean Menitaankin, kun kerran viereen menen… Onhan mulla sinne kahden euron lahjakorttikin ;-)

Ei kommentteja: