perjantai 18. tammikuuta 2008

Heippa!

Heippa taas



Olin muutaman päivän kuntoilemassa – lenkkeilemässä Sulosaaren liukkailla poluilla ja nauttimassa kylpyläelämästä – sen vuoksi siis pieni bloggaustauko ;-) Näin sumuisella säällä ei tuon parempia kuvia saanut!

Reissuni aikana olin saanut Tetralta You make my day –tunnustuksen! Kiitoksia kovasti! Taidan olla nyt kovasti myöhässä tämän asian kanssa, kaikki joiden blogeja innokkaasti seuraan – mm. Tetra itse – on saaneet näitä jo niin monta, että maija-myöhäisenä jätän tämän jatkamisen väliin ja kiitän ihan noin yleisesti kaikkia jotka mun blogissa vierailee! Kiva kun kävit ja toivottavasti tulet toistekin!

Reissun aikana tikuttelin Step-langasta polvisukkia – ei kovin paljoa enää puutu, että molemmat sukanvarret on valmiit – niistä laitan kuvan vasta sitten valmiina. Step on kyllä miellyttävää neuloa varsinkin käsien iholle – ainoa vika hommassa taitaa olla mun bambupuikoissa – ovat tainneet kulua vähän liian teräviksi. Oletteko huomanneet, että niin voisi käydä, että ne teroittuvat neuloessa?

Joo, ja kohta sitten alkaa taas lankahamsterikisakin - mun pitää kyllä päästä hiukan hamstraamaan vielä ennen helmikuuta - ainakin Novitan uutta jättiraitaa - se näyttää tosi nätiltä mutta en ole vielä osunut sellaiseen kauppaan jonne sitä olisi jo tullut. Muuten olen suunnitellut mielessäni mitä aloitan paksummista langoistani heti kun kuukausi vaihtuu, Stepit sun muut ohuet sukkalangat saa sitten jäädä odottaan vuoroaan!

Ei kommentteja: