lauantai 11. elokuuta 2007

Rokataan...

Olen tänään moneen kertaan kurkistanut Pelagian blogiin nähdäkseni, joko se kertoo, mitä kaikkee osti Tallinnasta. Hupsista: Siellä oli mulle Rokkaavan Bloggaajatytön kunniamerkki - Kiitoksia kovasti. Osallistun sun arvauskisaasi kunhan saan ynnäiltyä miten paljon säkkiisi voi mahtua ;)

Nyt on vaan tän Rokkityttönapin kanssa semmoinen ongelma, että mä onneton en millään konstilla saa tänne bloggeriin noita nappeja. Oon yrittänyt vaikka miten - tavannut ohjeita tarkkaankin tai kokeillut muuten - en tunne itseäni kovinkaan rokiksi tällä hetkellä ;) Liitän sen tänne sitten jos joskus vielä onnistun.

Haluan kumminkin jatkaa tätä eteenpäin: - olen ollut ymmärtävinäni, että tää merkki annetaan blogitutuille, ja kahlatessani läpi suosikkiblogejani musta näytti että melkein kaikilla on jo ainakin yksi rokkimerkki. Niinpä täältä lähtee merkki Eikkalille, joka on mun ihan eka livenä tapaamani käsityöbloggaaja. Eikkali osaa ja ehtii vaikka mitä - se on ihan uskomaton! (Voitkos, Eikkali, hakea sen napin vaikka Pelagialta, kun mie en sitä saa näkyviin?)

Omista päivän aikaansaannoksistani sen verran, että innostuin neuloon sitä sateenkaarijuttua ja nyt on helmaresori jo tehtynä.

Nyt hyvää yötä!

Ei kommentteja: